الثلاثاء، أبريل 22، 2008

رداً على فجر


رداً على تعليق "فجر"
اشكرك على ذوقك و امانتك.. لكن انا الصراحة مش شايفه أى مشكلة من ان كذا واحد يبقى عنده نفس الاسم.. و شايفه كمان ان بما انى "حره" فإنت كمان حره فى انه يكون لمدونتك نفس الاسم.. و بعدين ما تقلقيش لا انا ولا انت اللى مستخدمين الاسم ده لوحدنا فى اكتر من مدونه لها نفس الاسم..

انا حاولت ادور على مدونتك علشان اقرا كلامك لكن للأسف ماعرفتش انت مين فيهم.. على العموم اشكرك على زيارتك مدونتى و على تعليقك الرقيق.. و سعيده جداً بدعائك ليه و ياريت تفتكرينى تانى فى دعائك.

ملحوظه: اضطررت الى اللجوء للطريقه دى فى الرد عليك لان صفحة التعليقات مش راضيةتشتغل عندى مش عارفه ليه.. و زى ما قلت حاولت اوصلك لكن عجزت

هناك 4 تعليقات:

أحمد منتصر يقول...

أحييكِ على رحابة صدرك وسَعةِ أفقكِ :)

غير معرف يقول...

أنا متشكرة جدا على ردك وذوقك..أنا كنت بدخل كل يوم عندك علشان أشوف ردك .
لما اتأخرتى افتكرتك ولدتى

أنا آسفة انى ماسبتلكيش linkالمدونة ده انتى هتنوريها ودى دعوة رسمى

http://ana-horra.blogspot.com
/
انا سعيدة ان المصادفة دى كانت سبب فى انى أقرالك

وممكن تبقى سبب نبقى أصحاب...فى انتظارك

fagr يقول...

طمنينا على النونو...وعليكى طبعا

أنا حره يقول...

النونو دلوقتي عنده سنتين :) و أنا بخير الحمد لله.. زي ما إنت شايفه بقى لي كتيييييييير قوي مش قادرة أكتب.. كنت فاكره إني فقدت القدرة على الفضفضة لكن الحمد لله كانت فترة و عدت و إن شاء الله أرجع تاني اتكلم..